Veel gestelde vragen
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?
Uw bestelling wordt de volgende ochtend verzonden met een Track & Trace code, die u hier kan invullen om de bestelling stap voor stap te volgen: * Track & Trace pagina * Normaal gesproken is onze levertijd 2-4 dagen. Momenteel heerst er enorme drukte bij ons en duurt het allemaal wat langer dan normaal. De levertijd wordt hierdoor 4-14 dagen. Momenteel wordt 90% van de bestellingen binnen 1 week geleverd. Mocht het voorkomen dat de bestelling na de standaard levertijd nog niet bij u is, neem dan contact op met de klantenservice! Wij zorgen dat de bestelling dan alsnog zo snel mogelijk bij u aankomt! info.fairon@gmail.com
De verwachte levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?!
In de meeste gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan een bestelling soms worden uitgesteld in het leveringsproces. U kunt de status van uw bestelling controleren via de volgende link: - Als uw bestelling 3 dagen na de verwachte levertijd nog niet is aangekomen, neem dan contact met ons op.
Sommige producten ontbreken bij mijn levering, hoe is dat mogelijk?
Omdat we met verschillende leveranciers werken, is het mogelijk dat producten afzonderlijk worden verzonden. Als items tijdens de levering ontbreken, ontvang je ze meestal na 2-3 dagen. Onze excuses voor het ongemak.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij nemen de verzendkosten op ons! Hierdoor kun je via ons elke bestelling GRATIS laten verzenden!
Kan ik een bestelling annuleren?
Natuurlijk kan dat! Bestellingen gaan echter rechtstreeks naar de leverancier. Om deze reden is de bestelling mogelijk al verzonden. Als dit het geval is, kunnen we de bestelling helaas niet meer annuleren.
Ik ben niet blij met mijn bestelling, ik kan hem terugsturen? Ja dat kan. Lees ons terugbetalingsbeleid!